Traditionele (lees ouderwetse) marketeers zijn bang! Bang? Ja, bang om kennis te delen en bang om samen te werken. De laatste jaren ben ik in ons eigen Gorinchem door vrijwel alle reclamebureaus en …
Blog
Fake it and you’ll make it
Iets wat me offline en online nog wekelijks irriteert ..., de fakers! Bureau's die roepen dat ze een gigantische opdracht hebben binnengehaald, maar geen namen noemen. Ook maanden later vind je niks …
Soms moet je offline een kans geven?
De afgelopen maanden hebben we vanuit Heers offline een kans gegeven. Van artikelen en advertenties in de lokale krant tot en met koude acquisitie. We waren altijd heel erg fel tegen en zweerden bij …
Soms moet je even wat kwijt
De afgelopen jaren hebben we ons bij Heers een paar keer laten verleiden door ouderwetse lokale reclamebureau's tot het afgeven van prijzen en aanpak voor onze diensten op het gebied van zoekmachine …
Het volgende ‘evil’ stapje van Google
Mensen, die mij een beetje kennen en volgen, weten dat ik steeds negatiever denk over Google. Waar de slogan van Google ooit 'don't be evil' was zijn ze al lang gezwicht voor het grote geld en zijn ze …
Contenticiteit
Na jaren met Heers voornamelijk WordPress webdesign en zoekmachine marketing projecten te hebben gedaan merkte in meer en meer dat de grootste bottleneck voor klanten altijd content bleef. …