Na jaren met Heers voornamelijk WordPress webdesign en zoekmachine marketing projecten te hebben gedaan merkte in meer en meer dat de grootste bottleneck voor klanten altijd content bleef.
Content die enerzijds bijdraagt aan de vindbaarheid van de websites van klanten en anderzijds de bezoekers van die websites verleidt tot conversie. Daarnaast is content bij veel partijen iets wat er bij gedaan moet worden als het om de oplevering van een nieuwe website gaat. Dus een partij die alle facetten van zowel contentmarketing als contentmanagement uit handen kan nemen is voor veel van onze klanten een uitkomst.
Vanuit bovenstaande inzichten starten we daarom vanuit Heers een nieuw label dat zich volledig toelegt op contentmarketing: Contenticiteit: dit nieuwe label levert authentieke content en zorgt dat de doelgroep van onze klanten deze ook onder ogen krijgt.
Contenticiteit en Heers versterken elkaar natuurlijk als het gaat om organisaties die de gehele online marketing professioneel aan willen pakken.
Het nieuwe label start op 1 augustus 2016 en zal in de eerste maanden gaan werken voor bedrijven als de Batenburg Groep, Luxaflex en Prick & Van Houtum.