Ik wens al mijn zakelijke relaties enorm veel online succes in 2013. Ik heb weer een aantal mooie projecten mogen doen in 2012, zowel voor roderickvs als voor Presenter. In januari worden nog twee mooie WordPress projecten opgeleverd, die in 2012 opgestart zijn. Al met al meer dan 50 projecten in 2012 voor roderickvs, met name op het gebied van WordPress websites en Facebook applicaties.
Online succes in 2013
Hoe ga je voor jouw organisatie zoveel mogelijk online succes behalen? Ga je inzetten op adverteren op Google of Facebook? Ga je een Pinterest campagne lanceren? Ga je inzetten op een goede score in de zoekresultaten van Google (SEO) of ga je inzetten op conversie op je website door bijvoorbeeld de juiste webteksten? Wat je in ieder geval niet moet doen:
- een website laten ontwikkelen en gaan wachten tot je online omzet gaat maken of bezoekers contact met je op gaan nemen;
- een Facebook profiel inrichten, wat uitnodigingen versturen naar je vrienden en afwachten;
- een Twitter account starten en alleen maar je nieuwsberichten van je website tweeten;
- éénmalig geld investeren in SEO en daarna geen nieuwe content meer publiceren.
Voor de online marketeers onder de lezers zijn dit echt inkoppers, voor de meeste ondernemers is dit echter nog steeds hoe ze denken online de wereld te kunnen veroveren. Online ondernemen is net als offline gewoon keihard werken. De meeste winkels passen hun etalage regelmatig aan, waarom zou je dan je website of Facebook profiel maar 1 keer inrichten en er nooit meer iets aan doen?
Online Trends
In 2013 verwacht ik met name meer focus op het binden en boeien van bezoekers en daaraan gekoppeld conversie. De tijd van alleen maar zoveel mogelijk bezoekers naar je website krijgen is echt voorbij. Net als in een offline winkel heb je niets aan bezoekers, die alleen maar komen kijken. Focus je dus op het verleiden van je bezoekers.
tcvct.com/fraudulent-medicines-flood-united-states-and-canadian-markets/