Bij de eerste versie webteksten op heers.nl was ik voornamelijk bezig met zoveel mogelijk informatie geven, Google tevreden houden en zorgen dat bezoekers overgingen tot conversie op de website. Het gevolg …., geforceerde teksten die aan alle regeltjes voldeden, maar veel te weinig resultaat hadden.
Omdat we dankzij onze groeiende naamsbekendheid en prima landelijke rankings in Google inmiddels voldoende traffic hebben ligt de focus meer en meer op conversie. Bovendien was begin 2015 wel duidelijk geworden dat de weg die ik jaren geleden ingeslagen was met Heers de juiste was. Toen ik ging zitten voor de nieuwe webteksten zat ik dus ik een soort overwinningsroes en was ik veel minder bezig met conversie voor wat betreft alle bezoekers, maar meer met conversie van de juiste bezoekers. Alleen de bezoekers die serieus genoeg met online omgaan of willen gaan moeten overgaan tot conversie. De ‘wat kost het?’ en ‘ik wil een digitaal visitekaartje’ bezoekers moeten vooral geen aanvragen meer doen via heers.nl
De nieuwe teksten worden zeer positief ontvangen en de conversie is beter dan ooit. Weer een stap gezet met Heers! Benieuwd? Neem contact met me op!